2013. szeptember 24., kedd

Nyugilabda vagy játék



 Egy piacon láttam az ötletet.
Nem túl olcsón árult a fonyódi piacon egy ember ilyen gyűrhető és alakítható valamiket.

Gondoltam kipróbálom.
Hozzávalók:
- egy lufi (szerintem célszerű előtte felfújni, hogy kicsit táguljon az anyag)
- liszt - amennyit felvesz

A lufit én egy levágott PET palackra húztam rá, így tölcsérként tudtam alkalmazni.
Majd elkezdtem tömni bele a lisztet. 

A végén levettem a "tölcsérről", csomót tettem a végére és formázható valamit kaptam.
Ha megnyújtom - vigyorog, ha megnyomom - kissé gülü-szemű, de lehet csak egyszerűen nyugilabda, amit gyűrhetek, nyomorgathatok kedvemre.



Mondanám, hogy babzsákként is lehet dobálni, de nem vállalhatom a kockázatot, mert mi van ha szétdurran egyik becsapódáskor ???


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése