2013. április 12., péntek

Ballagásra mit ? Pénzcsokor


Persze, tudjuk, virágcsokor, plüssállatka, lufi....
Család, barátok adnak könyvet, műszaki cikket (pl. MP3-4, bicaj), amit a gyerek szeretne.

Hát nálunk a gyerek találja ki, mit szeretne. 
Ezért már az általános iskolai ballagásnál is pénzt kapott. (vagyis azt IS!) 
  
Összegyűjtöttem a kívánt összeget. 
Drótra gyöngyöt erősítettem fel.
 Majd a pénzt csálén félbehajtva egy drót köré igazítottam, kis cellux-szal megragasztottam.
A kiálló sarkát visszapödörtem. 
Mindezt ráerősítettem borostyánra. (a borostyán vége bokros, csokorban jól mutat)  


Persze valami extra mindig kerül a csokorba, pl. egy nagy szélforgó ... 


Mivel kicsi a családunk, ezért több csokrot készítek az éppen ballagó gyereknek.
Volt már bonbon-csokor, de volt olyan is, ahol egy plüss virág szárára erősítettem fel gumicukrot :)
És persze kapott igazi virágcsokrot is:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése